گونه های رایحه: وی فرشتحت‌ترین غلظت عطرمایه‌های
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

۵. گونه های رایحه: وی فرشتحت‌ترین غلظت عطرمایه‌های روغنیرقیق‌ترین گونه بودارنده مقادیر فراتر آب به‌جای الکلتا ۲ ساعت ماندگاریوی فرش‌‌ها تحت‌ترین غلظت عطرمایه‌های روغنی را دارا هستند. به‌عبارتی تنها ۱ تا ۳ درصد ترکیبات‌شان دربردارنده عطرمایه‌های روغنی میباشد. به همین استدلال فوق‌العاده سبک‌اند و اثرشان در پهنا یکی از دو ساعت از دربین می‌رود. قیمت مناسب‌تری هم دارا‌هستند.
منتها جذاب میباشد بدانید که وی فرش برخلاف ادو کلن باوجود غلظت ذیل عطرمایه‌های روغنی درصد الکل بالایی ندارد. درواقع بیشترش از آب میباشد. یا این که بهتر بگوییم وی فرش‌ها چیزی مثل آب معطرند و استشمام‌شان شم تروتازگی به‌هم پا می آورد.
توده‌بندیجور بو غلظت عطرمایه روغنی ماندگاریپرفیوم ۲۰ تا ۳۰ درصد ۶ تا ۸ ساعتادو پرفیوم ۱۵ تا ۲۰ درصد ۴ تا ۵ ساعتادو تویلت ۵ تا ۱۵ درصد ۲ تا ۳ ساعتادو کلن ۲ تا ۴ درصد ۲ ساعتوی فرش۱ تا ۳ درصد ۲ ساعتهمانگونه که دیدید گونه های متعدد بو درواقع در ترازو غلظت عطرمایه‌های روغنی با هم گوناگون‌اند. هرچه غلظت عطرمایه‌های روغنی بیش تر باشد، بوی بو توانا‌خیس و ماندگارتر خواهد بود. این را هم بگوییم که درصدهای فوق در منابع متعدد اندکی بالاوپایین‌اند. البته معدل‌شان تفاوت چندانی با هم ندارد.
اما اعتنا داشته باشید که غلظت بالای عطرمایه‌های روغنی لزوما در معنای بو کیفیت بالا‌خیس وجود ندارد. یعنی پرفیوم‌ها هم با وجود دارابودن بالاترین غلظت عطرمایه‌های روغنی می توانند درجات کیفی و ارزش متفاوتی داشته باشند. کیفیت بو به عامل ها متعددی بستگی داراست. خویش کیفیت عطرمایه‌های روغنی مورداستفاده و روند ارتفاع رایحه هم بی‌تأثیر نیستند





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: